11 Eylül 2011 Pazar

Alaaamla ben iki tek atarız nadiren..

Pişt, Alaaam, orda mısın?

Hah, iyi.. N'aaber?

Benden de iyilik olduğunu biliyosun, lütfen bana soru sorup varlığına gölge düşürmez misin?

Hmm.. Haklısın aslında, ben de senin yerinde olsam, benle hiç iletişime geçmeyen bir kulumla ilgilenmez, bir derdi var mı diye arada bir tencerenin kapağını kaldırıp bakmazdım.. Bırakırdım, pişerdi ağır ateşte..

Neyse, nasıl gidiyo? Dünya nüfusu artıyor burada bilimsel olarak, ve dünya nüfusu değil artan sadece, kötülükler de artıyor. Savaşlar, açlık, haksızlık.. Benim yaşadığım ülkede bile (bilmiyorum, sende de ülke ülke ayrım var mı, bana yok dediler, sen sadece hangi peygamberin peşinden gittiğimize göre sınıflandırıyormuşsun bizleri.. Biz böyle şeyler yaptık işte, çitler, mayınlar filan..) cinayetler, şiddet, hergeçen gün artıyor..

Pardon ya, haklısın, son zamanların en yoğun günlerini yaşıyorsundur, zamanın kıymetli farkındayım da.. Sen de bi mola ver ya.. Bak elimde bir büyük var.. Suriye rakısı olduğundan kelli, senin dilinde bir takım yazılar var üzerinde, ben bilmiyorum ama "lütfen Allah'la içiniz" yazıyor galiba.. Bi de "lütfen soğuk içiniz" yazanlar var, onları geçiyorum da gel senle iki tek atalım..

Eyyvallah Allaaam.. Geç şöyle baş köşeye.. Bu kadar kulluk edenin var, ama şurda iki samimi konuşucaz, gel şu eşitsizliği bozalım, sen sakilik yap.

Buz?

Eyyvallah..

Hadi bakalım.. Neye? Sağlığıma evet...

Haketten eline sağlık, demek güzel incir bahşetmişsin bu yıl.. Ama ben biliyorum, senin sadece incirlerin değil, çiçeklerin de güzel. Kışın bazen üşüyoruz ama, senin baharların yaz akşamların da pek güzel. Sahi, sen tek başına rakı içerken mehtabında hangi uydular var? Mavi-yeşil mi mesela senin mehtabın? Öyle mi izliyosun bizi?

Yok, canım, öyle mi dedim ben şimdi?? Aşkolsun...

Aşkolsun demişken.. Allaaam be.. Aşk olsun sahiden de..

Bak şimdi, ufaktan mevzuya girebilirim..

Olm, seveyim şu adamı, aşık olayım istiyorum anlasana yaaa.. Oho, iki duble içtin, kim olduğunu unuttun sen. Sahi, niye yasaklıyosun ki bunları bize? Herneyse, ne diyorduk? Bişey yap n'olur, ve o yaptığın şey, içimi bir aşk ateşiyle yaksın. Beni yak, -kendini de yakabilirsin, bence bir mahsuru yok- ama herşeyi yakma.. Tamam, uzatmıyorum, Allah'sın sen anlarsın, ama yine de özet geçiyorum. Beni ona aşık et, onu da bana..
Hadi annem.. Madem derdimi söyledim, e sen de hızlı içtin, fazla oyalanma buralarda, arkadaşlarım gelicek, seni görmesinler.. Arka pencereden çık bi zahmet..

Peygamber arkadaşlara selam söyle,

PS: Bunları okuyanlar günaha girdiyse, benim adisyona yazar mısın onları?

Görüşürüz.. (belki..)

Öptüm, kib bye,

2 yorum:

  1. alaaam ben okumadım. ben okumadım

    YanıtlaSil
  2. pişt, alaaam, yine ben! çarpma çarpma.. bu kulun, hiç okuyanla okumayan bir olur mu demiş; okumuş.. yaz benim hesaba bunu da. öptüm, kib bye!

    YanıtlaSil