1 Aralık 2011 Perşembe

yumuşak bi'şey..

birinin aşkı, başkasının ağzındaki elma tadına benzer bazıları ve ne zaman bir diş geçse yumuşak bir meyveye, orada başlar sevişme..

kapılar var ne çok.. ve ne çok sesleri var kapıların.. bir anahtarın açılması.. bir kapı gıcırtısı..  kapılardan gelen seslerin sırası belirliyor yalnızlıkları bazıları... önce dış kapı, sonra evin kapısının sesi geldiyse, evlerde tek kişilik değildir artık battaniyeler, ve üşümeler ten kamaşmasıyla geçer..son duyulan dış kapının sesiyse, işte o zaman kapınızdan çıkanın ardından yalnızlığınız gelir, hoşgelir..

ben istedim ki, bir kalp, bir nar çiçeği gibi asılsın kalbime ve çatlayana kadar nar, sarıp sarmalasın beni geceleri sabahlara kadar o yar..

istedim ki ben, bir kış vakti, karnımda ısınsın soğuktan olmasa da yalnızlıktan üşüyen bir çift el..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder